Page 62 - 2009_revista_noastra_nr_31-32
P. 62
CNU ÎN LUME
“De-a lungul cursurilor am învãþat sã pun
“De-a lungul cursurilor am învãþat sã pun
“De-a lungul cursurilor am învãþat sã pun
“De-a lungul cursurilor am învãþat sã pun
“De-a lungul cursurilor am învãþat sã pun
mai mult preþ pe muncã , sã învãþ sã -mi
mai mult preþ pe muncã , sã învãþ sã -mi
mai mult preþ pe muncã , sã învãþ sã -mi
mai mult preþ pe muncã , sã învãþ sã -mi
mai mult preþ pe muncã , sã învãþ sã -mi
organizez timpul ºi sã mã feresc de “hoþii”
organizez timpul ºi sã mã feresc de “hoþii”
organizez timpul ºi sã mã feresc de “hoþii”
organizez timpul ºi sã mã feresc de “hoþii”
organizez timpul ºi sã mã feresc de “hoþii”
de timp.La început nu ºtiam exact la ce sã
de timp.La început nu ºtiam exact la ce sã
de timp.La început nu ºtiam exact la ce sã
de timp.La început nu ºtiam exact la ce sã
de timp.La început nu ºtiam exact la ce sã
mã aºtept de la acest curs, dar pe parcurs
mã aºtept de la acest curs, dar pe parcurs
mã aºtept de la acest curs, dar pe parcurs
mã aºtept de la acest curs, dar pe parcurs
mã aºtept de la acest curs, dar pe parcurs
m-am convins cu ajutorul trainerului ºi cu
m-am convins cu ajutorul trainerului ºi cu
ºi cu
m-am convins cu ajutorul trainerului ºi cuºi cu
m-am convins cu ajutorul trainerului
m-am convins cu ajutorul trainerului
ajutorul colegilor de importanþa acestui
ajutorul colegilor de importanþa acestui
ajutorul colegilor de importanþa acestui
ajutorul colegilor de importanþa acestui
ajutorul colegilor de importanþa acestui
curs.” (Andreea Munteanu, X B)(Andreea Munteanu, X B)
curs.” (Andreea Munteanu, X B)(Andreea Munteanu, X B)
curs.” (Andreea Munteanu, X B)
curs.”
curs.”
“Înseamnã cunoaºtere, drumul spre
“Înseamnã cunoaºtere, drumul spre
“Înseamnã cunoaºtere, drumul spre
“Înseamnã cunoaºtere, drumul spre
“Înseamnã cunoaºtere, drumul spre
independenþã, înþelegere.”
independenþã, înþelegere.”
independenþã, înþelegere.”
independenþã, înþelegere.”
independenþã, înþelegere.”
(Andreea Matei, XB)
(Andreea Matei, XB)
(Andreea Matei, XB)
(Andreea Matei, XB)
(Andreea Matei, XB)
“LMT este o ºansã de afirmare în
“LMT este o ºansã de afirmare în
“LMT este o ºansã de afirmare în
“LMT este o ºansã de afirmare în
“LMT este o ºansã de afirmare în
candrul unui grup restrâns de oameni în care
candrul unui grup restrâns de oameni în care
candrul unui grup restrâns de oameni în care
candrul unui grup restrâns de oameni în care
candrul unui grup restrâns de oameni în care
ne dezvoltãm o anumitã opinie despre
ne dezvoltãm o anumitã opinie despre
ne dezvoltãm o anumitã opinie despre
ne dezvoltãm o anumitã opinie despre
ne dezvoltãm o anumitã opinie despre
subsemnata ºi sunt plãtiþi la finalul
noþiunile elementare pe care un bun lider
noþiunile elementare pe care un bun lider
noþiunile elementare pe care un bun lider
noþiunile elementare pe care un bun lider
cursurilor – iatã prima posibilitate de a avea noþiunile elementare pe care un bun lider
sau manager trebuie sa le deþinã într-un
sau manager trebuie sa le deþinã într-un
sau manager trebuie sa le deþinã într-un
sau manager trebuie sa le deþinã într-un
un job plãtit. Aceºtia din urmã au oportunitatea sau manager trebuie sa le deþinã într-un
business.” (despre modulul #6, Andra(despre modulul #6, Andra
business.”
business.”
business.” (despre modulul #6, Andra
de a transmite mai departe mesajul business.” (despre modulul #6, Andra(despre modulul #6, Andra
Florea, XI F)
Florea, XI F)
Florea, XI F)
Florea, XI F)
programului, de a-i convinge pe cât mai mulþi Florea, XI F)
elevi prin acest spirit viu al entuziasmului sã Care sunt urmãtorii paºi?
Care sunt urmãtorii paºi?
Care sunt urmãtorii paºi? Încercãm sã
Care sunt urmãtorii paºi?
Care sunt urmãtorii paºi?
se implice în program. Acesta nu reprezintã conjugãm ºi verbul “a fi”, în paralel cu verbul “a
numai o “ºcoalã de valori ºi caractere”, ci ºi o
face”:
“ºcoalã de Joburi ºi Networking”.
Este un program adresat nouã, cu ºi 1. “a fi” cursant ºi “a face” parte dintr-o
despre noi . Nu ezitaþi în a experimenta echipã minunatã, împreunã cu care îþi dezvolþi
permanent varietatea, chiar dacã aºteptãrile capacitãþile unui viitor lider, dobândeºti uºurinþã
nu corespund de fiecare datã rezultatelor în comunicare, capeþi încredere în propriile
obþinute, învãþãm unii de la alþii ºi ne forþe, eºti activ prin variate teme de discuþie,
perfecþionãm doar dacã acþionãm (“facem!”). jocuri ºi exerciþii de autocunoaºtere, te relaxezi
Aplicând ceea ce T. Crlyl spunea, ºi te încarci cu energie pozitivã, cu un bãgãjel
conjugând “interminabilul” verb “ a face” , iatã de cunoºtinþe mult mai puternic fixate.
ceea ce am obþinut pânã acum:
2. “a fi” absolvent de cel puþin douã module
“Pentru mine, cursurile LMT au devenit
“Pentru mine, cursurile LMT au devenit
“Pentru mine, cursurile LMT au devenit
“Pentru mine, cursurile LMT au devenit LMT , doritor de a deveni trainer ºi de “a face “
“Pentru mine, cursurile LMT au devenit
distracþia de început de weekend. În sfârºit
distracþia de început de weekend. În sfârºit
distracþia de început de weekend. În sfârºit
distracþia de început de weekend. În sfârºit
distracþia de început de weekend. În sfârºit
fac ceva prin care pot sa afirm cã îmi
fac ceva prin care pot sa afirm cã îmi
fac ceva prin care pot sa afirm cã îmi
fac ceva prin care pot sa afirm cã îmi publicitate, promovarea programului în cât mai
fac ceva prin care pot sa afirm cã îmi
valorific timpul. Am cunoscut, de altfel, ºi
valorific timpul. Am cunoscut, de altfel, ºi
valorific timpul. Am cunoscut, de altfel, ºi multe licee din oraº ( vezi Mãdãlina Grigore ,
valorific timpul. Am cunoscut, de altfel, ºi
valorific timpul. Am cunoscut, de altfel, ºi
foarte mulþi oameni noi ºi asta îmi place la
foarte mulþi oameni noi ºi asta îmi place la XIF ºi Andreea Munteanu , XB);
foarte mulþi oameni noi ºi asta îmi place la
foarte mulþi oameni noi ºi asta îmi place la
foarte mulþi oameni noi ºi asta îmi place la
nebunie. Dacã aº mai avea timp, cu
nebunie. Dacã aº mai avea timp, cu
nebunie. Dacã aº mai avea timp, cu 3. “a fi” trainer- asistent ºi “a face”
nebunie. Dacã aº mai avea timp, cu
nebunie. Dacã aº mai avea timp, cu
siguranþã m-aº înscrie ºi la alte module
siguranþã m-aº înscrie
ºi la alte module
siguranþã m-aº înscrie ºi la alte module asistenþã în cadrul modulelor (-în prezent
siguranþã m-aº înscrie ºi la alte moduleºi la alte module
siguranþã m-aº înscrie
pentru cã este o experienþã pe care o
pentru cã este o experienþã pe care o pentru modul # 6 - vezi Alexandru Pavel, XC ºi
pentru cã este o experienþã pe care o
pentru cã este o experienþã pe care o
pentru cã este o experienþã pe care o
recomand oricui. Ne distrãm ºi mai învãþãm
recomand oricui. Ne distrãm ºi mai învãþãm
recomand oricui. Ne distrãm ºi mai învãþãm
recomand oricui. Ne distrãm ºi mai învãþãm Alexandra Nedelcu , X E);
recomand oricui. Ne distrãm ºi mai învãþãm
ºi câte ceva. De fapt, fixãm lucruri
ºi câte ceva. De fapt, fixãm lucruri
ºi câte ceva. De fapt, fixãm lucruri
ºi câte ceva. De fapt, fixãm lucruri
ºi câte ceva. De fapt, fixãm lucruri
deja ºtiute alãturi de super-trainerul
deja ºtiute alãturi de super-trainerul
deja ºtiute alãturi de super-trainerul
deja ºtiute alãturi de super-trainerul 4. “a fi” trainer ºi “a face” bani!!!!!
deja ºtiute alãturi de super-trainerul
nostru.” (Dana Gheorghiþã,XI FDana Gheorghiþã,XI F););
nostru.” (
nostru.” (
nostru.” (Dana Gheorghiþã,XI F);
nostru.” (Dana Gheorghiþã,XI FDana Gheorghiþã,XI F););
Provocarea a fost deja lansatã , noi am
“LMT
“LMT
“LMT-ul îþi dezvoltã capacitatea de a-i
“LMT-ul îþi dezvoltã capacitatea de a-i-ul îþi dezvoltã capacitatea de a-i mai aruncat încã o datã zarurile! Acum tu
“LMT-ul îþi dezvoltã capacitatea de a-i-ul îþi dezvoltã capacitatea de a-i
motiva pe alþii “ (“ (Alexandru Pavel, X CAlexandru Pavel, X C) ;) ;
motiva pe alþii “ (
motiva pe alþii “ (Alexandru Pavel, X C) ; trebuie sã fii atent pentru a le prinde, iar noi te
motiva pe alþii
motiva pe alþii “ (Alexandru Pavel, X CAlexandru Pavel, X C) ;) ;
aºteptãm sã vii sã ni te alãturi pentru cã regulile
“Pânã acum m-a ajutat sã mã mai
“Pânã acum m-a ajutat sã mã mai
“Pânã acum m-a ajutat sã mã mai
“Pânã acum m-a ajutat sã mã mai jocului se învaþã doar împreunã!
“Pânã acum m-a ajutat sã mã mai
organizez cât de cât, este interactiv ºi
organizez cât de cât, este interactiv ºi
organizez cât de cât, este interactiv ºi
organizez cât de cât, este interactiv ºi
organizez cât de cât, este interactiv ºi
modul în care se desfãºoarã fiecare curs
modul în care se desfãºoarã fiecare curs
modul în care se desfãºoarã fiecare curs
modul în care se desfãºoarã fiecare curs
modul în care se desfãºoarã fiecare curs
ANDRA
ANDRA ROT ROTARUARU
ANDRA ROT ROTARUARU
ANDRA ROTARU
dã voie fiecãrui
dã voie fiecãrui studentstudent sã-ºi expunã sã-ºi expunã ANDRA
dã voie fiecãrui student sã-ºi expunã
dã voie fiecãrui
dã voie fiecãrui studentstudent sã-ºi expunã sã-ºi expunã
clasa a XI-a E
clasa a XI-a E
clasa a XI-a E
clasa a XI-a E
punctul de vedere.” (Irina Vasiliu, IX D)
punctul de vedere.” (Irina VIrina Vasiliu, IX Dasiliu, IX D))
punctul de vedere.” (Irina VIrina Vasiliu, IX Dasiliu, IX D)) clasa a XI-a E
punctul de vedere.” (
punctul de vedere.” (
62